SaldeoSMART to nowoczesna aplikacja, która odczytuje skanowane dokumenty i automatycznie uzupełnia informacje z faktury.

Pozwala to na wyeksportowanie ich do pliku i import w programie księgowym, jakiego używasz w swojej firmie np. Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL. Dzięki temu zyskujesz czas, eliminujesz błędy, poprawiasz jakość pracy księgowego.

 

SaldeoSMART daje wiele wymiernych korzyści i usprawnia pracę księgowości

 

saldeo korzysci 1

Wzrost wydajności dzięki równoległej pracy

Podczas gdy SaldeoSMART pracuje nad odczytywaniem faktur, pracownik może zajmować się innymi zadaniami, np. obsługą klienta, przygotowaniem deklaracji. W ten sposób jednocześnie wykonywane są dwie czynności, co bez pomocy programu nie byłoby możliwe.

 

saldeo korzysci 2

Przyspieszenie i usprawnienie procesu wprowadzania faktur kosztowych

Program pozwala na wprowadzenie do programu księgowego większej ilości dokumentów w krótszym czasie.

Oszczędność czasu

Praca na skanach pozwala uniknąć konieczności sięgania po dokumenty papierowe i sprawdzania czy wprowadzone dane zgadzają się z wersją papierową.

 

saldeo korzysci 3

Redukcja kosztów związanych z wprowadzaniem dokumentów

Korzystanie z systemu automatycznego odczytywania dokumentów przyspiesza pracę księgowego. Pozwala to na obniżenie kosztów związanych z wprowadzaniem dokumentów, co w skali roku daje duże oszczędności.

 

saldeo korzysci 4

Uporządkowane archiwum dokumentów

Firma, biuro rachunkowe oraz jego Klienci zyskują dostęp do uporządkowanego i przejrzystego elektronicznego archiwum dokumentów. Dzięki temu odnajdywanie potrzebnych informacji jest znacznie szybsze. Dodatkowo Klienci biura nie muszą dzwonić do niego za każdym razem, gdy potrzebują jakiejś informacji z przekazanego do biura dokumentu księgowego.

 

 

Jak działa SaldeoSMART?

 

saldeo step1

Skanowanie dokumentów i odczytywanie w SaldeoSMART

Plik z fakturami w PDF wygenerowanymi z programu do fakturowania lub magazynowego dodajesz do aplikacji.

Jeśli faktury otrzymujesz w wersji papierowej, nie musisz skanować każdej z nich pojedynczo. Za pomocą skanera z automatycznym podajnikiem skanujesz paczkę dokumentów do jednego pliku.

SaldeoSMART podzieli plik na pojedyczne faktury i odczyta z dokumentu: dane o dostawcy (NIP, nazwa, adres, nr konta bankowego), numer faktury, daty na fakturze (wystawienia, zakończenia dostawcy / wykonania usługi, termin płatności), kwoty brutto, netto i VAT w rozbiciu na stawki.

 

saldeo step2

Weryfikacja i kategoryzacja dokumentów

Przy każdym dokumencie pojawia się informacja o ilości rozpoznanych danych.

Dzięki łatwemu w obsłudze podglądowi dokumentu można szybko nadać dokumentom kategorie, zgodnie z późniejszą zasadą ich księgowania w programie księgowym.

Nie trzeba sięgać po papierowe faktury – ich podgląd jest widoczny na monitorze.

 

saldeo step3

Import dokumentów do programu księgowego

Z SaldeoSMART pobierany jest plik do importu – zgodny z programem księgowym, na którym pracuje księgowy.

Dzięki schematom importu dostosowanym do nadanych wcześniej kategorii dokumentów, proces importu jest szybki i skuteczny.

Dodatkowo mamy szybki dostęp do podglądu dokumentu bezpośrednio w programie księgowym.

 

saldeo step archive

Elektroniczne archiwum dokumentów

Raz dodany dokument do SaldeoSMART jest zawsze dostępny dla księgowego, pracowników biura rachunkowego i ich Klientów – 24h/dobę, z każdego miejsca na świecie.

Dzięki systemowi automatycznego odczytywania faktur, dokumenty są dokładnie opisane, co powoduje, że ich późniejsze wyszukiwanie jest szybkie i proste.