SaldeoSMART to przeglądarkowa aplikacja, która odczytuje skanowane dokumenty i automatycznie uzupełnia informacje z faktury. Pozwala to na wyeksportowanie ich do pliku i import w programie księgowym, jakiego używasz w swojej firmie np. Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL. Dzięki temu zyskujesz czas, eliminujesz błędy, poprawiasz jakość pracy księgowego. SaldeoSMART daje wiele wymiernych korzyści i usprawnia pracę księgowości.

Skanowanie dokumentów i odczytywanie

Plik z fakturami otrzymanymi w PDF dodajesz do aplikacji. Jeśli faktury otrzymujesz w wersji papierowej, nie musisz skanować każdej z nich pojedynczo. Za pomocą skanera z automatycznym podajnikiem skanujesz paczkę dokumentów do jednego pliku.
SaldeoSMART podzieli plik na pojedyncze faktury i odczyta z nich dane: kontrahenta, numer, daty (wystawienia, zakończenia dostawy / wykonania usługi, termin płatności), pozycje towarowe oraz kwoty (netto, brutto i VAT w rozbiciu na stawki).

Weryfikacja i kategoryzacja dokumentów

Przy każdym dokumencie pojawia się informacja o ilości rozpoznanych danych. Dzięki łatwemu w obsłudze podglądowi dokumentu można szybko nadać dokumentom kategorie, zgodnie z późniejszą zasadą ich księgowania w programie księgowym.
Nie trzeba sięgać po papierowe faktury – ich podgląd jest widoczny na monitorze.

Import dokumentów do programu księgowego

Z SaldeoSMART pobierany jest plik do importu – zgodny z programem księgowym lub systemem ERP, na którym pracuje firma. Dzięki schematom importu dostosowanym do nadanych wcześniej kategorii dokumentów, proces importu jest szybki i skuteczny. Dodatkowo mamy szybki dostęp do podglądu dokumentu bezpośrednio w programie księgowym.

Elektroniczne archiwum dokumentów

Raz dodany dokument do SaldeoSMART jest zawsze dostępny dla księgowych i pracowników Firmy – 24h/dobę, z każdego miejsca na świecie. Dzięki systemowi automatycznego odczytywania faktur, dokumenty są dokładnie opisane, co powoduje, że ich późniejsze wyszukiwanie jest szybkie i proste.

Odczytywanie wyciągów bankowych w SaldeoSMART

Funkcja umożliwia odczyt wyciągów bankowych w PDF i eksport transakcji z wyciągów bankowych do programu księgowego: Comarch Optima, Symfonia Sage, Insert Rewizor, WF-FaKir lub enova (w ramach dodatku integracyjnego). Import wyciągów bankowych do programów księgowych Optima, Symfonia, Rewizor, FaKir lub enova pozwala na przyspieszenie rozliczania transakcji przez firmę i znaczną oszczędność czasu.